Ultime recensioni

venerdì 26 giugno 2015

Blog tour : Step F#@k by Scarlett Ward



That's all I did. A few too many glasses of wine with my best friend and the bitch convinced me to go on one of those dating websites.

A one-night stand.

A booty call.

And you know what? It.was.amazing.

I spent all night in a sexy stranger's arms, hot and sweaty, until it was time to sneak out and do the walk of shame back to my apartment.

I never thought I'd see sexy stranger again, and I was totally fine with that - until my mother's wedding.

She's getting remarried, see. And sexy stranger just happens to be my new stepbrother.

All the wine in the world isn't going to make this better.






Bentornate ragazze, con un nuovo blog tour americano. Vi presento un nuovo erotica - fratellastro/sorellastra - romance. Mi fanno impazzire e non ho potuto evitare di iscrivermi, e ho fatto bene!!

Emma, diciotto anni,  una studentessa di architettura con il desiderio recondito di diventare pittrice, è una ragazza posata e seria. Dopo che ha scoperto che il suo storico fidanzato Tom, l'ha tradita con ogni cosa che respirasse appartenente al genere femminile, cade nello sconforto e non vuole più essere coinvolta in una relazione.
Megan, la sua coinquilina, le fa la sorpresa di iscriverla ad un sito on line per appuntamenti. Lo scopo è quello di folleggiare per una notte intera con uno sconosciuto, apprezzando i lati positivi del sesso senza impegno. Niente problemi o vincoli che solo una relazione può comportare. Braccata dall'insistenza dell'amica, accetta. Ed infatti c'è già qualcuno interessato!!



Jai, 24 anni londinese, si trova a Los Angeles, perché il padre si sta risposando e lui è il testimone. Non è per nulla entusiasta di parteciparvi, con il padre non ha mai avuto un rapporto stretto ma lo vuole vicino e non ha potuto dire di no.
Annoiato e in attesa della cena del giorno dopo dove conoscerà la futura moglie e le sue figlie, cerca un diversivo per la serata in un sito on line che gli ha sempre portato ottime conoscenze occasionali.
E sembra aver centrato il punto anche stavolta : lei è carina, dolce, si vede che è la sua prima volta, ma calda e focosa quanto basta.



Emma e Jai pensano che il loro incontro sia per una volta sola e la loro connessione sorprende entrambi, si dispiacciano che la loro frequentazione non possa avere un seguito. Si ricrederanno quando si rivedranno la sera dopo a cena dove i propri genitori vogliono far conoscere i nuovi membri della loro futura nuova famiglia. 



Emma si rende conto che il destino è davvero crudele e ingiusto, Ha fatto il sesso più bello della sua vita con il fratellastro...o quasi fratellastro! Panico, immoralità e vergogna la travolgono, ma non basta e frenare il desiderio che ancora prova per Jai.


Jai dall'altra parte non è così sconvolto. Si va bene, saranno legati dal matrimonio dei genitori ma non sono imparentati a livello di sangue, non si tratta di incesto ma Emma non la vede in questo modo e non è facile fermare le montagne russe emotive della ragazza!!


Trascorreranno alcuni giorni, nella casa al lago del padre di Jai prima del matrimonio, cosa succederà? Sapranno trattenersi anche se le camere sono comunicanti? Li scoprirà mai nessuno? E' solo una questione di sesso?



La prima uscita è già disponibile, ma la storia di Emma e Jai è suddivisa in quattro libri, di seguito troverete l'ordine di pubblicazione del resto dei romanzi.
Divorati, totalmente divorati!! Lo stile è scorrevole, pochi dialoghi ma essenziali e divertenti, l'inglese di facile lettura...anche troppo, il che denota un pò di leggerezza da parte dell'autrice rendendo il romanzo frivolo. A voi la scelta se aspettare che vengano pubblicati tutti i quattro romanzi o iniziare subito con il primo, non preoccupatevi l'attesa per i restanti è solo una questione di giorni!! 





 I’m reaching for a napkin when I see that Jai is on the other side of the table, helping himself to a generous portion of the oysters.
                   “You know what they say about oysters,” he says. I pretend I didn’t hear him, but when I look over, he’s staring right at me.
                   “What?” I hiss. “You think you’re being clever? You think you’re going to impress me with that totally unoriginal line, like I’ve never heard that oysters are an aphrodisiac? That’s not why I took some—I happen to like how they taste very much and as a poor college student, I can’t afford to eat like this!”
                   He’s still staring. At my chest. Then the smirk returns. “Might want to pull up that dress, Janet Jackson.”
                   “What?” I look down. My left breast has completely popped out of the top of the dress, my nipple there on full display for anyone who happens to be looking. “Shit!” I try to stuff myself back in the dress, dropping the plate of salad and oysters in the process. “Fuck!”
                   “You know, they’ve got things you can paste on in these sorts of situations.” He reaches over and picks up the wayward oysters and puts them back on my plate.
                   “I’m not eating those,” I say. “I need to talk to you.”
                   I wriggle my shoulders and try to get myself as secure in the dress as I can before I hurry around to the other side of the buffet table. “I need to talk to you over here.” We go to the back of the restaurant, near the hallway to the bathroom, and I strategically place myself behind one of the columns that keeps us partially obscured from the rest of the restaurant.
                   “Imagine meeting you here,” Jai says, a slow grin spreading across his face. “I really had no idea. No idea at all. I knew I was going to be getting some stepsisters out of this blessed union, but I really had no clue—”
                   “Are you fucking kidding me? You expect me to believe that? You’re a fucking dog. A total fucking asshole.”
                   “I really do like the scarf. And the dress, too. You should’ve left the tit out. You’ve got great tits, you know.”
                   “I do NOT want to talk about my tits!”
                   “That’s certainly not the tune you were singing last night.”
                   “Do you realize how not funny this is? What a complete disaster this is? OUR PARENTS ARE GETTING MARRIED. That means we’re going to be brother and sister.”

                   “Step brother and sister. There’s a difference, darling.”


Meet Jai in this sexy stepbrother romance! 

NOW AVAILABLE for ONLY $0.99!


Series Reading Order

Part Two
Releasing June 25th

Part Three
Releasing July 3rd

Part Four
Releasing July 10th


a Rafflecopter giveaway



Scarlett Ward is a yoga-loving, coffee-drinking writer who finally took the plunge and wrote her first book. Her own stepbrother wasn't remotely good-looking, but the one she dreamed up for Step F*@k is absolutely DIVINE.

Scarlett hates long walks on the beach. That shit is hard. She prefers laying out by the pool with her laptop, writing her next story while working on her tan.


Stalk Her:  Facebook | Twitter | Goodreads


Nessun commento:

Posta un commento